Huwelijk in Prabumulih - Reisverslagen van Co - WaarBenJij.nu Huwelijk in Prabumulih - Reisverslagen van Co - WaarBenJij.nu

Huwelijk in Prabumulih

Prabumulih is een stad die ligt op Zuid-Sumatra min of meer op de lijn Palembang-Bengkulu. Het is de stad waar het hoofdkwartier van Pertamina (zeg maar de Shell van Indonesie) is gevestigd. Op een van mijn eerdere reizen heb ik daar mensen leren kennen en nu gaat de jongste dochter trouwen. En aan mij de eer om als getuige op te treden. Ik ben benieuwd want ik heb nog nooit een van de varianten van een Sumatraans huwelijk meegemaakt.

Maar we gaan eerst naar Maleisie om daar wat rond te reizen. Vervolgens naar Palembang waar we een nachtje logeren bij familie van de bruid. En daarna naar Prabumulih.

En daarna gaan we naar Midden- en Oost-Java. Doelen zijn o.a. Semarang, misschien Lasem, Surabaya, Lumajang, misschien Malang/Batu/Blitar. en - uiteraard - Jogyakarta. Verder zien we wel.

Recente Reisverslagen:

28 November 2019

Op weg terug

27 November 2019

Solo 2

26 November 2019

Naar Solo

25 November 2019

Jogjakarta 5

24 November 2019

Jogjakarta 4
Co

Actief sinds 06 Feb. 2018
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8610

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 30 November 2019

Huwelijk in Prabumulih

14 Februari 2018 - 10 April 2018

Zwerftocht door ZOA

Landen bezocht: