Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Co - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Co - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Co

13 Februari 2018 | Nederland, Amsterdam

Vandaag vertrek ik eerst naar Vietnam om daar TET mee te maken. Helaas zal mijn zwerftocht geen 8 maar slechts 6 weken duren. Heel globaal zal in In Ho Chi Minh city beginnen en daarna afzakken naar Maleisie en Indonesie. Hoe of wat verder, zie ik wel.

• 13 Februari 2018 - 03:39

Eric:

I hope you will have a better time in Viet Nam than I did in 1968: TET was a major offensive time for the Viet Cong, and our base in Da Nang was hit numerous times with rockets. Perhaps needless to say, I have NO desire to return there - after all those lives lost in a wasted effort.

• 13 Februari 2018 - 07:32

Leo:

Wens je een hele goede reis door Zuid Oost Azië! Jammer dat je wat moet improviseren wat de duur betreft maar je zult er vast van genieten. Groeten Leo

• 14 Februari 2018 - 17:45

Ellen:

Jammer geen 8 weken, maar desalniettemin toch veel genieten toegewenst. Inmiddels ben je er al, benieuwd naar je ervaringen. Groetjes