Jogjakarta 4 - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Co - WaarBenJij.nu Jogjakarta 4 - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Co - WaarBenJij.nu

Jogjakarta 4

Blijf op de hoogte en volg Co

24 November 2019 | Indonesië, Jogjakarta

Vandaag verhuisden we van Griya Wijilan naar Phoenix hotel. Omdat Betty eindelijk koortsvrij is, gaf ze zich nog snel op voor een kookcursus. Dus eerst Betty met Grab naar de kookcursus en ik, ook met Grab, wat later naar Phoenix hotel. Daar was de kamer nog niet gereed, dus de bagage in depot en ik heb in de lobby gezeten en de JakartaPost gelezen, totdat de kookcursus ten de lunch klaar hadden. Verder niets want ik voelde me nog steeds niet ok. En heb ook niet veel van de lunch gegeten.


  • 26 November 2019 - 12:39

    Ellen:

    Kan ik straks les nemen bij jou Betty

  • 26 November 2019 - 14:21

    Eric In Florida:

    You're making me hungry... Hope you feel 100% soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Co

Actief sinds 06 Feb. 2018
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 8610

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2019 - 30 November 2019

Huwelijk in Prabumulih

14 Februari 2018 - 10 April 2018

Zwerftocht door ZOA

Landen bezocht: