Prabumulih - Reisverslag uit Palembang, Indonesië van Co - WaarBenJij.nu Prabumulih - Reisverslag uit Palembang, Indonesië van Co - WaarBenJij.nu

Prabumulih

Blijf op de hoogte en volg Co

08 November 2019 | Indonesië, Palembang

Na prima geslapen te hebben, en na de nodige fotosessies, reden we samen met de familie naar Prabumulih. Eerst naar het ouderlijk huis om iedereen te begroeten en daarna naar het Central City hotel. Dat bleek geen beste keuze. De kamer op zich was ok en dat er geen warm water was, is voor ons geen probleem. Wat wel een probleem was, was dat de airco niet werkte en ook niet in andere kamers. Door tussenkomst van de vader van de bruid kregen w terug en werd een goede homestay geregeld. Het had alleen een standaard Indonesische badkamer. Vroeg gaan slapen want de volgende ochtend zou het huwelijk plaats vinden.

Nb: bij de locatie staat Palembang omdat volgens de app Prabumulih niet kent.

• 09 November 2019 - 14:31

Ellen:

Haha..simpel en schoon, ik ruik de lysol al ;-)