Met de bus op weg naar Penang - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Co - WaarBenJij.nu Met de bus op weg naar Penang - Reisverslag uit George Town, Maleisië van Co - WaarBenJij.nu

Met de bus op weg naar Penang

Blijf op de hoogte en volg Co

02 November 2019 | Maleisië, George Town

De kaartjes hadden we bij Grand Leisure Travel and and Tours geboekt. Hebben we goede ervaringen mee. Maar je kunt ook zoeken en boeken met de app catchthatbus. Duurt 5 uur. Ik heb het eerder ook gevlogen maar dat is door inchecken, security en later wachten op je bagage, nauwelijks sneller. Vanaf de bus terminal met Grab naar het hotel Iskander Lodge in het centrum van Georgetown (16 RM). Ingechekt en met weer Grab naar restaurant Nina Bali gegaan lekker Balinees maar wel halal te gaan eten. Samen een saté lilith gedeeld en ayam betutu en bebek menyati-nyati met kukus injen toe en met alcoholvrije sereh mojito's er bij. Dat was het voor vandaag.

• 02 November 2019 - 23:39

Eric In Florida:

Food, food, food...
    Why the excursion to Georgetown?
    Continued safe journeys, sir!